Komunikat: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij
Strona główna O firmie Aktualności Oferta Rozwiązania Referencje Kontakt
ROZWIĄZANIA SAP BUSINESS ONE

- OBIEG DOKUMENTÓW

- DOKUMENTY CYKLICZNE

- MODUŁ FISKALNY SAP BO

- KOSZT DOSTAWY

- ETYKIETY LOGISTYCZNE NA PACZKI

- INDEKSY MATERIAŁOWE

- DYNAMICZNE SZABLONY WYDRUKU

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW

- WERYFIKACJA ZAŁĄCZNIKÓW

- KSIĘGOWANIE VAT SAMOCHODY

- DOKUMENTY ZMIANA STAWEK VAT

- WYSYŁKA WEZWAŃ DO ZAPŁATY

- WYSYŁKA POTWIERDZEŃ SALDA

- WYCIĄGI BANKOWE, PŁAT. MASOWE

- FAKTURY-DOKUMENTY OKRESOWE

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- INTEGRACJA Z IDOSELL SHOP

  + KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- INTEGRACJA Z ALLEGRO

- INTEGRACJA Z MAGENTO

- INTEGRACJA GUS, VIES, MF

- INTEGRACJA Z DHL

- INTEGRACJA Z INPOST

ROZWIĄZANIA SAP HANA

- MODUŁ TRANSPORT, SPEDYCJA

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE HANA

SAP BUSINESS ONE
BRANŻOWE DOSTOSOWANIE PRODUKTU

- TELEKOMUNIKACJA, INTERNET

- DYSTRYBUCJA, SERWIS

ROZWIĄZANIA MOBILNE

- MOBILNA INWENTARYZACJA

- MOBILNY HANDLOWIEC

- MOBILNA LOGISTYKA

- MOBILNE CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

- SAP CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

  DOK: PW,RW,MM DOK: PRODUKCJA

ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE

- KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- ETYKIETY: PRODUKCJA-LOGISTYKA

- EWIDENCJA CZASU PRACY

- SYSTEM ZAMÓWIEŃ ZAKUPU

- WYDRUK DOKUMENTÓW, ARCHIWUM

- OBRABIARKA CNC, PRODUKCJA

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- PRODUKCJA - CZYNNOŚCI, PROCESY,

  ETYKIETY, APLIKACJE CZYTNIKOWE

ROZWIĄZANIA I AKTUALIZACJE DO POBRANIA

- ROZWIĄZANIA, NARZĘDZIA

SAP BUSINESS ONE KOMPLEKSOWA OBSUGA I ZARZĄDZANIE W ZAKRESIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNO-INTERNETOWYCH, TARYFIKACJA POŁĄCZEŃ

Przedstawiamy Państwu system SAP Business One jako rozwiązanie branżowe, dostosowane do potrzeb zarządzania i kompleksowej obsługi firmy zajmującej się działalnością telekomunikacyjną w zakresie sprzedaży usług telekomunikacyjno-internetowych, konserwacji central i taryfikacji danych z central telefonicznych oraz zarządzania infrastrukturą telekomunikacyjną.

SAP Business One jest najlepszym i łatwym w użyciu oprogramowaniem automatyzującym procesy biznesowe. Umożliwia on rozwijającym się firmom optymalizację procesów operacyjnych i administracyjnych oraz uzyskanie lepszej kontroli nad własnymi transakcjami biznesowymi, rozbudowany o rozwiązanie dedykowane dla branży telekomunikacyjnej typu Add-On jest idealnym systemem dla firm sektora usług telekomunikacyjnych.

Rozwiązanie Add-On posiada funkcjonalność która w branży telekomunikacyjnej została wdrożona i przetestowana, nie mniej jednak jest ona ciągle rozwijana i udoskonalana. Istnieje możliwość dostosowania i przebudowania funkcjonalności pod unikalną specyfikę Państwa firmy korzystając z istniejącego rozwiązania i zdobytego doświadczeniu.

Pobierz: Prezentacja - Oferta (format pdf)

Rozwiązanie dedykowane typu Add-On przykładowa funkcjonalność:

  • Taryfikacja danych z central telefonicznych na podstawie plików generowanych przez centrale
  • Taryfikacja według schematu rozliczeń sekundowych lub impulsowych
  • Zaimportowanie plików już po taryfikacji w innym systemie taryfikacyjnym do systemu SAP
  • Definicje central telefonicznych pod taryfikacje, wiązki, grupy prefiksów własnych
  • Słowniki prefiksów połączeń, stref połączeń, taryf, dni świątecznych taryfikacji, cen dynamicznych, cen statycznych itp.
  • Mechanizmy raportowania danych już po taryfikacji ich eksport do zewnętrznych systemów
  • Zarządzanie, konfiguracje numerów i usług telefonicznych na obiektach, centralach
  • Zarządzanie, konfiguracje techniczne dla kart telefonicznych, internetowych, par miedzianych
  • Zautomatyzowany proces zleceń technika, obsługa zmian parametrów na kartach i każda zmiana zostaje wydelegowana do wskazanego technika jako zmiana do wykonania na centrali
  • Wysyłka dokumentów zleceń technika w postaci wytycznych dla technika na maila w formacie PDF
  • Automatyczna aktywacje usług klienta poprzez zatwierdzenie zlecenia technika bieżąca lista zleceń do wykonania dla technika, automatyczne naliczanie usług aktywacji jednorazowych przy zamykaniu zleceń
  • Automatyczne proces wystawiania faktur na podstawie danych z systemu i parametrów do wydruku danego klienta. Kilka tysięcy faktur wystawiane i drukowane automatyczne w ciągu kilku godzin: faktura, faktura z zestawieniem zaległości, załącznik zestawienie połączeń, biling szczegółowy do faktury, dokumenty kaucyjne
  • Weryfikacja danych przed fakturowaniem, zgłoszenie różnic klienta od średniej z ostatniego okresu fakturowanie. Podgląd i analiza różnić technicznych parametrów dla klienta w zadanym okresie
  • Klienci ramowi, rabaty, cenniki specjalne
  • Obsługa kaucji za urządzenia wynajmowane (modemy internetowe), zestawienia i kontrola kaucji
  • Obsługa cesji klientów i ich migracja
  • Usługi jednorazowe manualne i automatyczne naliczanie przy wykonaniu zlecenia technika
  • Usługi cykliczne okresowe naliczanie abonamentowe i bilingowe
  • Pakiety usług, zarządzenie i kontrola technicznych parametrów sprzedaży pakietów usług
  • Kwarantanna numerów telefonicznych po wyłączeniu numeru zarządzanie numerami
  • Wydruki, raporty, zestawienia z central telefonicznych i ich parametrów (karty, porty, prędkości....)

Uprzejmie prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji, co do funkcjonalności rozwiązania, jak również udzielimy wyczerpujących informacji, jakie są rzeczywiste korzyści z wdrożenia takiego rozwiązania u Państwa.

Podgląd rozwiązania Add-on rozszerzenie funkcjonalności SAP BO na branże telekomunikacyjno-internetową
Spis tematyczny obrazów przykładowych:
  1. Konfiguracja z poziomu karty kontrahenta
  2. Konfiguracja parametrów telefonicznych i technicznych kart central
  3. Automatyczne wystawianie doumentów, analizy dokumentów do wystawienia, parametry
  4. Taryfikacja danych z central telefonicznych
- Konfiguracja z poziomu karty kontrahenta
Karta klienta - zaznaczone funkcjonalność rozszerzona wykorzystywana w branży telefoniczno-internetowej
Karta klienta - Konfiguracja klienta ramowego
Karta klienta - Konfiguracja kaucji
Karta klienta - Zlecenie aktywacji dezaktywazji usługi dla klienta
Karta klienta - Konfiguracja pakietu usług
Karta klienta - Zlecenie dla technika
- Konfiguracja parametrów telefonicznych i technicznych kart centrali
Konfiguracja - Słowniki parametrów telefonony, internet, pary miedziane
Konfiguracja - Numery telefoniczne na obiektach
Konfiguracja - Szczegóły do konfiguracji dla obiektu
Konfiguracja - Parametryzacja usług dla wybranego numeru telefonicznego
Konfiguracja - Parametryzacja usług dla wybranego portu z karty technicznej internet
- Automatyczne wystawianie doumentów, analizy dokumentów do wystawienia
Automatyczne wystawianie dokumentów - faktury, załaczniki, bilingi, kaucje
Analiza dokumentów do wystawienie, odchylenie od średniej, analiza techniczna klienta z odchyleniem
Zestawienie automatycznej wysyłki dokumentów w postacji elektoronicznej - bilingi, faktury, załączniki (pdf,xls)
Zestawienie zleceń technika
Zestawienie kaucji
Zestawienie kontroli kaucji
Zestawienie cesji i migracji klientów
- Taryfikacja danych z central telefonicznych
Taryfikacja - Słownik państ dla prefiksów połączeń
Taryfikacja - Słownik dni świątecznych
Taryfikacja - Definicja stref czasowych dla połączeń - symulacja przejścia przez strefy zdefiniowane
Taryfikacja - Definicje central telefonicznych na obiektach
Taryfikacja - Prefiksy połączeń - definicja i konfiguracja prefiksów zdefiniowanych
Taryfikacja - Definicja i konfiguracja cennik połaczeń dynamicznych
Taryfikacja - Kreowanie taryfy dla klienta na podstawie taryfy bazowej
Taryfikacja - Konfiguracja taryfy dla klienta
Taryfikacja - Taryfikacja danych bezpośrednio z centrali telefonicznej - agregacja danych dla numeru
Taryfikacja - Taryfikacja danych bezpośrednio z centrali telefonicznej - szcegóły taryfikacji danych
Taryfikacja - Podgląd w dane historyczne dla wybranej centrali - podgląd i export do pliku
Taryfikacja - Eksport danych z taryfikacji do systemów zewnętrznych, plikowa wymiana danych - Raportowanie
Taryfikacja - Przypisanie numerów telefonicznych do taryf zdefiniowanych
Dane wykorzystane w obrazach są wygenerowane losowo i nie mają żadnego związku z danymi handlowymi a ewentualna zbieżność nazw lub osób jest przypadkowa.
O firmie | Aktualności | Oferta | Rozwiązania | Referencje | Kontakt