Komunikat: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij
Strona główna O firmie Aktualności Oferta Rozwiązania Referencje Kontakt
ROZWIĄZANIA SAP BUSINESS ONE

- OBIEG DOKUMENTÓW

- DOKUMENTY CYKLICZNE

- MODUŁ FISKALNY SAP BO

- KOSZT DOSTAWY

- ETYKIETY LOGISTYCZNE NA PACZKI

- INDEKSY MATERIAŁOWE

- DYNAMICZNE SZABLONY WYDRUKU

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW

- WERYFIKACJA ZAŁĄCZNIKÓW

- KSIĘGOWANIE VAT SAMOCHODY

- DOKUMENTY ZMIANA STAWEK VAT

- WYSYŁKA WEZWAŃ DO ZAPŁATY

- WYSYŁKA POTWIERDZEŃ SALDA

- WYCIĄGI BANKOWE, PŁAT. MASOWE

- FAKTURY-DOKUMENTY OKRESOWE

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- INTEGRACJA Z IDOSELL SHOP

  + KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- INTEGRACJA Z ALLEGRO

- INTEGRACJA Z MAGENTO

- INTEGRACJA GUS, VIES, MF

- INTEGRACJA Z DHL

- INTEGRACJA Z INPOST

ROZWIĄZANIA SAP HANA

- MODUŁ TRANSPORT, SPEDYCJA

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE HANA

SAP BUSINESS ONE
BRANŻOWE DOSTOSOWANIE PRODUKTU

- TELEKOMUNIKACJA, INTERNET

- DYSTRYBUCJA, SERWIS

ROZWIĄZANIA MOBILNE

- MOBILNA INWENTARYZACJA

- MOBILNY HANDLOWIEC

- MOBILNA LOGISTYKA

- MOBILNE CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

- SAP CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

  DOK: PW,RW,MM DOK: PRODUKCJA

ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE

- KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- ETYKIETY: PRODUKCJA-LOGISTYKA

- EWIDENCJA CZASU PRACY

- SYSTEM ZAMÓWIEŃ ZAKUPU

- WYDRUK DOKUMENTÓW, ARCHIWUM

- OBRABIARKA CNC, PRODUKCJA

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- PRODUKCJA - CZYNNOŚCI, PROCESY,

  ETYKIETY, APLIKACJE CZYTNIKOWE

ROZWIĄZANIA I AKTUALIZACJE DO POBRANIA

- ROZWIĄZANIA, NARZĘDZIA

OBIEG DOKUMENTÓW SAP BUSINESS ONE

Przedstawiamy Państwu obieg dokumentów rozwiązanie typu Add-on zintegrowane z systemem SAP Business One, rozwiązanie które automatyzuje procesy związane z dokumentami papierowymi krążącymi wewnątrz firmy, porządkuje dokumenty, ułatwia szybki dostęp do dokumentów bez konieczności wyszukiwania w segregatorach co jest szczególne istotne gdyż można przeglądać dokumenty nie będąc w siedzibie firmy. Usprawnia i automatyzuje prace księgowe gdyż szereg prac jest wykonywanych w procesie rejestracji dokumentu, upraszcza proces płatności bankowych. Porządkuje dokumenty handlowe gdyż są one uporządkowane i znajdują się w teczkach każdego handlowca pod danym kontrahentem w ramach typu dokumentu.

Wprowadza autoryzacje dla dokumentów co wymusza zapoznanie się z dokumentem poprzez oczekiwanie na autoryzacje dokumentu co jest stwierdzeniem faktu iż dana osoba dany dokument widziała i go zaakceptowała, osoba o konieczności autoryzacji dokumentu jest informowana drogą mailową. Wprowadza system uprawnień i dostępu do dokumentów tak aby nie powołane osoby nie miały wglądu w dokumenty dla nich nie dedykowane.

Pobierz: Prezentacja - Oferta (format pdf)

Poglądowy opis działania obiegu dokumentów

Głównym elementem obiegu dokumentów jest punkt rejestracji dokumentów przychodzących do firmy (np. recepcja) jest to miejsce gdzie dokument papierowy jest w firmie widziany po raz ostatni w oryginale i to tu trafia do elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Osoba rejestrująca dokument wskazuje gdzie do jakiej teczki i do kogo dany dokument powinien trafić aby ta osoba się z nim zapoznała i go zautoryzowała. Skan dokumentu zarejestrowanego jest opatrzony znakiem wodnym z dokładna datą rejestracji i numerem w dzienniku korespondencji przychodzącej. Taki dokument jest do wglądu w systemie SAP.

Rejestrować dokumenty może również każdy pracownik firmy pracujący w SAP, w przypadku dokumentów otrzymywanych drogą elektroniczną (mail) nie zachodzi konieczność skanowania dokumentu.

Funkcjonalność rozwiązania obiegu dokumentów:

  • Rejestrowanie dokumentów przychodzących do firmy, zamiana formy papierowej dokumentu na elektroniczną
  • Rejestracja dokumentów przychodzących drogą elektroniczną, dokumenty załączników
  • Możliwość definicji i podziału rejestrowanych dokumentów na różne kategorie np. korespondencja, faktury zakupu, oferty, dokumenty księgowe, dokumenty kadrowe, wnioski urlopowe itd.
  • Definicja dowolnego obiegu dokumentu dla każdej kategorii indywidualnie
  • Obieg dokumentu do osób zdefiniowanych w schemacie plus właściciel dokumentu
  • Wymuszenie autoryzacji dokumentu co gwarantuje zapoznanie się pracownika z dokumentem
  • Opcje autoryzacji w zależności od potrzeb i ważności dokumentu. (równoległa, szeregowa, widoczna, ukryta)
  • Możliwość rejestracji dokumentów bez uruchamiania obiegu tylko do teczki użytkownika systemu
  • Użytkownicy podgląd swoich teczek plus wg uprawnień podgląd do teczek innych użytkowników
  • Dla faktur zakupu i korekt kosztowych możliwość automatycznego księgowania w systemie SAP Zbieranie płatności do zrealizowani do systemów płatności bankowych
  • Dostęp do zeskanowanych dokumentów z poziomu modułu obiegu dokumentów, karty partnera handlowego, karty faktury zakupu
  • Skanowane dokumenty zapisywane w folderach załączników systemu SAP co powoduje ich automatyczna archiwizację zgodnie z planem archiwizacji firmy

Uprzejmie prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji, co do funkcjonalności rozwiązania, jak również udzielimy wyczerpujących informacji, jakie są rzeczywiste korzyści z wdrożenia takiego rozwiązania u Państwa w firmie.

Przykładowe obrazy z rozwiązania obiegu dokumentów w SAP Business One:
Przykładowy dokument trafiający do obiegu dokumentów opatrzony znakiem wodnym z numerem wewnętrznym dokumentu oraz datą dodania w formacje PDF
Oznaczenie dokumentu faktury zakupu
Oznaczenie kontrahenta z dokumentami
Zarejestrowane dokumenty tak oznaczone są dostępne z poziomu SAP gdzie w prosty sposób znając kontrahenta, datę dokumentu lub inny element zdefiniowany można wyszukać dokument i podejrzeć go bez konieczności szukania i przeglądania segregatorów. Jest to znaczne ułatwienie dla księgowości jak i dla działu sprzedaży każda oferta, korespondencja czy może być rejestrowane pod danym klientem i dostępne dla innych pracowników bez konieczności proszenia pytania i szukania dokumentów papierowych.
Oznaczenie kontrahenta który posiada dokumenty zarejestrowane i jednocześnie szybkie przejście poprzez click w ikonkę do dokumentów kontrahenta, szybki podgląd ofert, umów, korespondencji z kontrahentem. Takie rozwiązanie daje możliwość pracownikom szybki wgląd w dokumenty dla których posiedli uprawnienia wglądu.
Oznaczenie faktury zakupu która posiada dokument zarejestrowany i jednocześnie szybkie przejście poprzez click w ikonkę do dokumentu i podgląd jego skanu w formacie PDF bez konieczności szukania dokumentu w segregatorach.
Rejestrowanie dokumentów faktura zakupu
Rejestrowanie dokumentów kontrahenta podrodzaj karta katalogowa
Rejestrowanie dokumentów - czynność skanowania dokumentu i wkładanie go do wybranych teczek pracowników
Dokumenty do zatwierdzenia dokumenty czekające na nasze zapoznanie się i akceptacje
Dokumenty do zatwierdzenia miejsce gdzie możemy zaakceptować dokument lub go odrzucić
Zestawienie modułu automatycznego wystawiania dokumentów zakupu i korekt kosztowych
Zestawienie modułu płatności zatwierdzanie pakietów przelewów bankowych
Zestawienie modułu płatności podgląd pakietu płatności bankowej wykonanej
Powyższe ilustracje obrazują tylko fragment funkcjonalności rozwiązania, i w pewnym zakresie dają przybliżony obraz dobrodziejstw płynących z wdrożenia obiegu dokumentów w firmie a przede wszystkim wykluczenie dokumentów w formie papierowej które krążą po firmie jak i szybki dostęp do dokumentów, wgląd w nie, ich szybkie odnajdowanie bez konieczności szukania w dokumentach oraz dostęp do dokumentów nie będąc w firmie, a mając tylko zdalny dostęp do systemu.
Rozwiązanie to pozwala na uporządkowanie przepływu dokumentów przychodzących oraz ich elektroniczną archiwizację co jest bardzo ważnym elementem ponieważ trwałość dokumentów papierowych jak i łatwość ich zniszczenia lub zaginięcia jest bardzo duża.
Dane wykorzystane w obrazach są wygenerowane losowo i nie mają żadnego związku z danymi handlowymi a ewentualna zbieżność nazw lub osób jest przypadkowa.
O firmie | Aktualności | Oferta | Rozwiązania | Referencje | Kontakt