SYSTEM ZAMÓWIEŃ ZAKUPU
Przedstawiamy Państwu System Zamówień Zakupu, rozwiązanie dla klientów którzy cenią sobie rozwiązania idealnie dopasowane do swoich potrzeb, rozwiązanie które swą funkcjonalnością sprawdziło się w dziale zakupów w dużej firmie branży usług budowanych i od kilku lat jest efektywnie w niej wykorzystywane. Ponieważ każdy dział zakupów rządzi się swoimi prawami system zawiera niezbędne funkcjonalności jak również można go rozbudować i dostosować do indywidualnej specyfiki klienta.
Praca w dziale zakupów oparta jest na budżetach które są przygotowywane przez inwestorów lub projektantów i jest to najczęściej zestawienie Excel który zostaje przez nas dostosowany i zaimportowany do systemu zamówień (mechanizmy weryfikacji, dopasowania i przypisania grup kosztowych zdefiniowanych w systemie zamówień – makra Excel).Tak powstały budżet jest podstawą tworzenie zamówień zakupów, które w prosty sposób poprzez wybieranie pozycji budżetowych przenoszone są do zamówień tworząc relacje pozycja budżetowa a zamówienia. Korzystając z informacji z założeń budżetowych tworzone zamówienia weryfikowane są pod kątem ilości, wartości, ceny. Ważnym aspektem w dziale zakupów jest tworzenie zapytań ofertowych dla danych pozycji budżetowych, które w prosty sposób poprzez oznaczenie pozycji są eksportowane do Excel-a formatowane w celu zebrania ofert i wyliczenia współczynnika efektywności zakupu i przedstawieniu takiego zestawienia kierownictwu w celu podjęcia decyzji o zakupie. Wszystko to odbywa się w relacjach:pozycje budżetowe, zamówienia zakupów, projekty. W oparciu o kartoteki: kontrahentów, towarów, grup kosztowych, kursów walut z wykorzystaniem słowników i szeregu mechanizmów i modułów kontrolujących zakup, rejestrowanie ilości zakupione, rejestrowanie faktur, szablony wydruków zamówień, raportów i zestawień, uprawnień i praw dostępu oraz szeregu funkcjonalności wykorzystywanych w dziale zakupu.
Taki sposób pracy działu zakupów daje możliwość pełnej kontroli i ewidencji zakupów, tworzenia zestawień kosztów zakupu od bardzo ogólnych do bardzo precyzyjnych. Relacje zbudowane pozwalają szybko odnajdywać i zarządzać dokumentami.
Koszt aplikacji:
2500 zł + opcja 250 zł/miesiąc (utrzymanie środowiska produkcyjnego wersji klienta)
Koszt wdrożenia:
Indywidualna wycena na podstawie potrzeb klienta lub prac zleconych nad rozbudową, dostosowaniem aplikacji pod nowe mechanizmy, funkcje, moduły, integracje, importy/exporty danych itp..
Opis zasady działania:
Uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem 502 579 140 w celu uzyskania szczegółowych informacji, co do działania rozwiązania. Chętnie udzielimy wyczerpujących informacji, jakie są rzeczywiste korzyści z wdrożenia takiego rozwiązania u Państwa.
Zaletą systemu zakupów jest bezpieczna i efektywna baza danychMicrosoft SQL Server dostępna w darmowej wersji Express w której są przechowywane dane jak i cała logika biznesowa. Takie podejście daje możliwości rozbudowy, migracji danych miedzy systemami, import i export danych z innych i do innych systemów, integracje systemów istniejących już w firmie a opartych na bazach danych.
Podgląd przykładowych funkcjonalności systemu zamówień |
|
Moduł rejestracji i zarządzania budżetem w ramach projektu |
|
Wybrane pozycje budżetowe przygotowywane do zamówienia |
|
Zamówienie zakupu na postawie wskazanych pozycji budżetowych + pozycje poza budżetowe |
|
Kartoteka materiałowe, karta materiału |
|
Kartoteka materiałowych kodów kosztowych, karta deklaracji materiałowego kodu kosztowego |
|
Karta kontrahenta |
Dane wykorzystane w obrazach są wygenerowane losowo i nie mają żadnego związku z danymi handlowymi a ewentualna zbieżność nazw lub osób jest przypadkowa. |
|