Komunikat: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij
Strona główna O firmie Aktualności Oferta Rozwiązania Referencje Kontakt
ROZWIĄZANIA SAP BUSINESS ONE

- OBIEG DOKUMENTÓW

- DOKUMENTY CYKLICZNE

- MODUŁ FISKALNY SAP BO

- KOSZT DOSTAWY

- ETYKIETY LOGISTYCZNE NA PACZKI

- INDEKSY MATERIAŁOWE

- DYNAMICZNE SZABLONY WYDRUKU

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW

- WERYFIKACJA ZAŁĄCZNIKÓW

- KSIĘGOWANIE VAT SAMOCHODY

- DOKUMENTY ZMIANA STAWEK VAT

- WYSYŁKA WEZWAŃ DO ZAPŁATY

- WYSYŁKA POTWIERDZEŃ SALDA

- WYCIĄGI BANKOWE, PŁAT. MASOWE

- FAKTURY-DOKUMENTY OKRESOWE

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- INTEGRACJA Z IDOSELL SHOP

  + KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- INTEGRACJA Z ALLEGRO

- INTEGRACJA Z MAGENTO

- INTEGRACJA GUS, VIES, MF

- INTEGRACJA Z DHL

- INTEGRACJA Z INPOST

ROZWIĄZANIA SAP HANA

- MODUŁ TRANSPORT, SPEDYCJA

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE HANA

SAP BUSINESS ONE
BRANŻOWE DOSTOSOWANIE PRODUKTU

- TELEKOMUNIKACJA, INTERNET

- DYSTRYBUCJA, SERWIS

ROZWIĄZANIA MOBILNE

- MOBILNA INWENTARYZACJA

- MOBILNY HANDLOWIEC

- MOBILNA LOGISTYKA

- MOBILNE CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

- SAP CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

  DOK: PW,RW,MM DOK: PRODUKCJA

ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE

- KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- ETYKIETY: PRODUKCJA-LOGISTYKA

- EWIDENCJA CZASU PRACY

- SYSTEM ZAMÓWIEŃ ZAKUPU

- WYDRUK DOKUMENTÓW, ARCHIWUM

- OBRABIARKA CNC, PRODUKCJA

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- PRODUKCJA - CZYNNOŚCI, PROCESY,

  ETYKIETY, APLIKACJE CZYTNIKOWE

ROZWIĄZANIA I AKTUALIZACJE DO POBRANIA

- ROZWIĄZANIA, NARZĘDZIA

SYSTEM ZAMÓWIEŃ ZAKUPU

Przedstawiamy Państwu System Zamówień Zakupu, rozwiązanie dla klientów którzy cenią sobie rozwiązania idealnie dopasowane do swoich potrzeb, rozwiązanie które swą funkcjonalnością sprawdziło się w dziale zakupów w dużej firmie branży usług budowanych i od kilku lat jest efektywnie w niej wykorzystywane. Ponieważ każdy dział zakupów rządzi się swoimi prawami system zawiera niezbędne funkcjonalności jak również można go rozbudować i dostosować do indywidualnej specyfiki klienta.

Praca w dziale zakupów oparta jest na budżetach które są przygotowywane przez inwestorów lub projektantów i jest to najczęściej zestawienie Excel który zostaje przez nas dostosowany i zaimportowany do systemu zamówień (mechanizmy weryfikacji, dopasowania i przypisania grup kosztowych zdefiniowanych w systemie zamówień – makra Excel).Tak powstały budżet jest podstawą tworzenie zamówień zakupów, które w prosty sposób poprzez wybieranie pozycji budżetowych przenoszone są do zamówień tworząc relacje pozycja budżetowa a zamówienia. Korzystając z informacji z założeń budżetowych tworzone zamówienia weryfikowane są pod kątem ilości, wartości, ceny. Ważnym aspektem w dziale zakupów jest tworzenie zapytań ofertowych dla danych pozycji budżetowych, które w prosty sposób poprzez oznaczenie pozycji są eksportowane do Excel-a formatowane w celu zebrania ofert i wyliczenia współczynnika efektywności zakupu i przedstawieniu takiego zestawienia kierownictwu w celu podjęcia decyzji o zakupie. Wszystko to odbywa się w relacjach:pozycje budżetowe, zamówienia zakupów, projekty. W oparciu o kartoteki: kontrahentów, towarów, grup kosztowych, kursów walut z wykorzystaniem słowników i szeregu mechanizmów i modułów kontrolujących zakup, rejestrowanie ilości zakupione, rejestrowanie faktur, szablony wydruków zamówień, raportów i zestawień, uprawnień i praw dostępu oraz szeregu funkcjonalności wykorzystywanych w dziale zakupu.

Taki sposób pracy działu zakupów daje możliwość pełnej kontroli i ewidencji zakupów, tworzenia zestawień kosztów zakupu od bardzo ogólnych do bardzo precyzyjnych. Relacje zbudowane pozwalają szybko odnajdywać i zarządzać dokumentami.

Koszt aplikacji: 2500 zł + opcja 250 zł/miesiąc (utrzymanie środowiska produkcyjnego wersji klienta)
Koszt wdrożenia: Indywidualna wycena na podstawie potrzeb klienta lub prac zleconych nad rozbudową, dostosowaniem aplikacji pod nowe mechanizmy, funkcje, moduły, integracje, importy/exporty danych itp..

Opis zasady działania:

Uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem 502 579 140 w celu uzyskania szczegółowych informacji, co do działania rozwiązania. Chętnie udzielimy wyczerpujących informacji, jakie są rzeczywiste korzyści z wdrożenia takiego rozwiązania u Państwa.

Zaletą systemu zakupów jest bezpieczna i efektywna baza danychMicrosoft SQL Server dostępna w darmowej wersji Express w której są przechowywane dane jak i cała logika biznesowa. Takie podejście daje możliwości rozbudowy, migracji danych miedzy systemami, import i export danych z innych i do innych systemów, integracje systemów istniejących już w firmie a opartych na bazach danych.

Podgląd przykładowych funkcjonalności systemu zamówień
Moduł rejestracji i zarządzania budżetem w ramach projektu
Wybrane pozycje budżetowe przygotowywane do zamówienia
Zamówienie zakupu na postawie wskazanych pozycji budżetowych + pozycje poza budżetowe
Kartoteka materiałowe, karta materiału
Kartoteka materiałowych kodów kosztowych, karta deklaracji materiałowego kodu kosztowego
Karta kontrahenta
Dane wykorzystane w obrazach są wygenerowane losowo i nie mają żadnego związku z danymi handlowymi a ewentualna zbieżność nazw lub osób jest przypadkowa.

O firmie | Aktualności | Oferta | Rozwiązania | Referencje | Kontakt