Komunikat: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zamknij
Strona główna O firmie Aktualności Oferta Rozwiązania Referencje Kontakt
ROZWIĄZANIA SAP BUSINESS ONE

- OBIEG DOKUMENTÓW

- DOKUMENTY CYKLICZNE

- MODUŁ FISKALNY SAP BO

- KOSZT DOSTAWY

- ETYKIETY LOGISTYCZNE NA PACZKI

- INDEKSY MATERIAŁOWE

- DYNAMICZNE SZABLONY WYDRUKU

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW

- WERYFIKACJA ZAŁĄCZNIKÓW

- KSIĘGOWANIE VAT SAMOCHODY

- DOKUMENTY ZMIANA STAWEK VAT

- WYSYŁKA WEZWAŃ DO ZAPŁATY

- WYSYŁKA POTWIERDZEŃ SALDA

- WYCIĄGI BANKOWE, PŁAT. MASOWE

- FAKTURY-DOKUMENTY OKRESOWE

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- INTEGRACJA Z IDOSELL SHOP

  + KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- INTEGRACJA Z ALLEGRO

- INTEGRACJA Z MAGENTO

- INTEGRACJA GUS, VIES, MF

- INTEGRACJA Z DHL

- INTEGRACJA Z INPOST

ROZWIĄZANIA SAP HANA

- MODUŁ TRANSPORT, SPEDYCJA

- E-DOKUMENTY, ZARZĄDZANIE

  WYSYŁKĄ, GENEROWANIE, ARCHIWA

- ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE HANA

SAP BUSINESS ONE
BRANŻOWE DOSTOSOWANIE PRODUKTU

- TELEKOMUNIKACJA, INTERNET

- DYSTRYBUCJA, SERWIS

ROZWIĄZANIA MOBILNE

- MOBILNA INWENTARYZACJA

- MOBILNY HANDLOWIEC

- MOBILNA LOGISTYKA

- MOBILNE CZYNNOŚCI MAGAZYNOWE

ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE

- KONTROLA WYDANIA MAGAZYN

- ETYKIETY: PRODUKCJA-LOGISTYKA

- EWIDENCJA CZASU PRACY

- SYSTEM ZAMÓWIEŃ ZAKUPU

- WYDRUK DOKUMENTÓW, ARCHIWUM

- OBRABIARKA CNC, PRODUKCJA

- ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM - WMS

- PRODUKCJA - CZYNNOŚCI, PROCESY

  ETYKIETY, APLIKACJE CZYTNIKOWE

ROZWIĄZANIA I AKTUALIZACJE DO POBRANIA

- ROZWIĄZANIA, NARZĘDZIA

SAP BUSINESS ONE KOMPLEKSOWA OBSUGA I AUTOMAOMATYZACJA PROCESÓW W ZAKRESIE DYSTRYBUCJI I SERWISU

Przedstawiamy Państwu system SAP Business One jako rozwiązanie branżowe, dostosowane do potrzeb zarządzania i kompleksowej obsługi firmy zajmującej się dystrybucją i serwisem różnego typu asortymentu z wykorzystaniem zewnętrznych katalogów towarów i części zamiennych.

SAP Business One jest najlepszym i łatwym w użyciu oprogramowaniem automatyzującym procesy biznesowe. Umożliwia on rozwijającym się firmom optymalizację procesów operacyjnych i administracyjnych oraz uzyskanie lepszej kontroli nad własnymi transakcjami biznesowymi, rozbudowany o rozwiązanie dedykowane dla branży gdzie został w pełni zautomatyzowany proces związany z zakupem, sprzedażą, magazynowaniem, serwisem. Mechanizmy automatycznego wystawiania dokumentów sprzedażowych i magazynowych, wykorzystanie plikowych wymian danych z katalogami, zależności zamówień sprzedaży w połączeniu z mechanizmami optymalnego wykorzystania stanów magazynowych wyznaczają nam zakupy asortymentu. Wykorzystanie urządzeń mobilnych usprawnia i automatyzuje prace handlowe i magazynowe.

Rozwiązanie Add-On posiada funkcjonalność która została wdrożona i przetestowana, nie mniej jednak jest ona ciągle rozwijana i udoskonalana. Istnieje możliwość dostosowania i przebudowania funkcjonalności pod unikalną specyfikę Państwa firmy korzystając z istniejącego rozwiązania i zdobytego doświadczeniu.

Uprzejmie prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji, co do funkcjonalności rozwiązania, jak również udzielimy wyczerpujących informacji, jakie są rzeczywiste korzyści z wdrożenia takiego rozwiązania u Państwa.

Podgląd rozwiązania Add-on rozszerzenie funkcjonalności SAP BO na branże dystrybucja, serwis
Moduł serwisowy - współpraca z zewnętrznymi katalogami, automatyzacja procesu wystawiania dokumentów wydania/przekazania magazynowego na serwis lub zamówienia zakupu.
Analiza zakupu - automatyzacja procesu wystawiania dokumentów zakupu poprzez trzy rodzaje analizy:
1) Indywidualna analiza zamówień 2) Stany magazynowe analiza dzienna 3) Stany magazynowe analiza tygodniowa.
Analiza dokumentów zamówień w procesie wystawiania dokumentów magazynowych.
Analiza niezgodności dostaw - naniesienie różnic miedzy zamówieniami a dostawami.
Zlecenie sprzedaży - proces automatycznego zaimportowania dokumentu z katalogu do zamówienia.
Zamówienie zakupu - generator zamówienia zakupu do plikowej wymiany danych z klientami biznesowymi.
Dane wykorzystane w obrazach są wygenerowane losowo i nie mają żadnego związku z danymi handlowymi a ewentualna zbieżność nazw lub osób jest przypadkowa.
O firmie | Aktualności | Oferta | Rozwiązania | Referencje | Kontakt